Főoldal » airsoft állomány » AS. játék Kberény. Restrepo 2014.06.07-08.
Csatlakozás
Regisztráció Regisztráció
Bejelentkezés

Név:

Jelszó:



Óra

hét képe

Linkek

airsoftmatra

 

 

 

  

AS. játék Kberény. Restrepo 2014.06.07-08.
Írta: ADI_HUN 2014-05-29 21:37-kor

hill

 

2 napos játék!


Karancsberény Restrepo 014 06 07/08

HozzászólásSzerző: Gabi » 2014.05.21. 21:54

Helye: Karancsberény
Térkép az odajutáshoz: link
Belépő: 500 HUF/fő
Játék típusa:FULL TEREPHARC
Dátum 2014 06 07/08 Szombat/vasárnap
Gyülekező: 10:00 A parkolóban!
Eligazítás: 11:00
Kezdés: 12:30
Vége:Másnap kifulladásig de legkésőbb vasárnap 10:00ig

Érkezés után egy hátizsákba mindenki rakja össze ami a játék végéig szükséges lehet Kaja ,víz , bb, éjszakaihoz szükséges cuccok. Úgy válogassátok össze hogyha kell játékban tudjátok hozni vinni! Nincs a parkolóba kimászkálás csak ha nagyon nagyon szükséges!Nincs kijelölt kajaidő , a játék folyamatos, mindenki akkor és ott eszik iszik piszkol ahol tud :twisted: De lesz mindenre lehetőség!!

Kötelező:
-Szemvédelem a játék elejétől végéig a játéktér minden szegletében folyamatosan!!
-Afgánnak valamilyen civil alsó vagy felső Lehetőleg nem fekete vagy sötét szín , kendő

Ajánlott:
-As-re alkalmas gázmaszk
-arcvédelem
-térd/könyökvédő,
-sisak,
-rádió,
-pótakksi
-Kullancsriasztó
2007 Májusában a D század második szakaszának katonái megkezdték több hónapos bevetésüket a kelet afganisztáni Korenagál völgyben
A Korengál völgy számított az egész amerikai hadsereg legveszélyesebb helyőrségének
Pár hónappal a bevetés megkezdése után a 2. szakasz egy új előretolt őrhelyet épít ki

Usa Oldal:

Eligazításon:
A Korengál bázis a j1-es szektorban találhtó a Tálibok pedig a 4;5-s vonalnál húzták meg a képzeletbeli határt És mindig amikor csak a fiúk átlépték a 4;5-s vonalat , kivétel nélkül szó szerint minden egyes alkalommal tűzharcba kerülnek Ezért akarom kiterjeszteni a biztonsági zónát , mert ahová a katonáink el tudnak jutni , ahol védelmet tudnak nyújtani , csak ott tudunk hatással lenni a lakosságra A legnehezebb hogy a helybelieket , mély gyökereik ,családi kötelékeik,vallási meggyőződésük miatt nagyon nehéz rávenni hogy segítsenek kiszorítani a tálibokat, mivel gyakran a saját családtagjaikról van szó Az út pillanatnyilag a Korengál bázisnál ér véget, onnan kifelé pedig minden a táliboké
Hogy mit keresnek a Korengál völgyben? Próbálnak építeni egy utat ami átszeli a Korengált, könnyen járható összeköttetést nyújt a szomszédos régiókkal A maguk feladata az út biztosítása Vegyék rá a helyieket hogy működjenek együtt a kormánnyal és az amerikai hadsereggel, és az út jóvoltából a környék fejlődésnek indul majd a térség.
Építsenek föl egy tűztámogató bázis annak a helynek a kellős közepén amelyről az ellenség az összes rajtaütését az összes támadását indítottak ellenünk Jelen pillanatban az X és y raj alkotja a 2.szakaszt Egységparancsnokuk Szakál százados , egy igazi akadémiai barom , és elég nagy a hátszele! Erősítésként érkezik a Z raj Tehát a maguk feladta egy tűztámogató bázis felépítése , és az utak felderítése biztosítása És a legfontosabb a helyieket rávenni hogy segítsenek , és információkkal szolgáljanak a tálibokról.A rádiókapcsolat folyamatos a főparancsnoksággal Jelentsenek minden fontosabb eseményt A parancsokat rádión kapják!

Amire szükségük van:
Utászraj: 3-4 tűzszerésszel és 3-4 lövésszel (adja az x;y raj)
Eü raj: min 3 fő medikkel Adja a Z raj
Erősítés: lövészekkel adja Z raj
Aknavetősök : 2 ember a kezeléséhez egy ember a tüzérségi felderítő , aki célra vezet Minden ember ki van képezve az aknavető kezelésére!
Tolmács: 1 fő

Feladatok:
-Feljutni és elfoglalni a hegytetőn lévő falut
-Tűztámogató bázis kiépítése (A tűztámogató bázisnak rendelkeznie kell lőszerraktárral és Eü helységgel)
-Utak felderítése aknamentesítése, biztosítása
-Kapott parancsok végrehajtása

Dresszkód:
Csak katonai öltözet Ghillie , takt mellény engedett Shemagh sál tilos!

Afgán/Táib oldal:
Mivel 80%ban a Mátra adja így az eligazításukat külön tartom , és nem nyilvánosan A vegdég afgán játékosok külön eligazítást kapnak

Dresskód:
Félkatonai öltözet: vagy alul vagy felül lehet katonai gyakorló öltözet Takt mellény csak pár embernek lesz engedve Elsősorban azoknak akik real/midcap-t használnak Fejkendő vagy shemagh sál kötelező!

Mindkét oldalra érvényes szabályok:

Tárkorlátozás: fejenként max 10 mid/realcap vagy 1hicap Kivéve támogató géppuskás , neki max 3 hicap, csigatár rakasz.

Lőszerkorlátozás: Táranként max 100bb, kivéve támogató géppuskás , neki max 300bb Tárazni csak a kijelölt helyen (lőszerraktár/uaz) lőszeresládánál lehet saját bb-ből A ládán fel lesz tüntetve hogy mennyi lőszert tartalmaz még.

Medikszabály
Csak medik gyógyíthat , a medik medikszalagjával. Csapattárs nem gyógyít , max kihúz a tűzvonalból Ha lábat ért a találat akkor nem gyalogolhat a sérült. Akármilyen sérülés esetén a sérült harcképtelen! Mediket csak medik gyógyíthat! Minden sérülés medikelhető! A mediknek egy előre meghatározott készlete van Készleteit csak EÜ ládából töltheti újra

Aknaszabály:
Az aknát (botlódrótos , távirányítású) csak kijelölt ember telepítheti és hatástalaníthatja Ezen emberek a játék elején ismertetőt kapnak Minden aknának 5m-s a hatókörzete

Aki azon belül van mindenki halott
Időzítővel ellátott táskába épített pokolgép hatókörzete 10 m Csak a készítője hatástalaníthatja!

Aknavető:
AZ a csapat aki tényleges is birtokolja az aknavetőt, és van hozzá aknagránát , óránként egyszer aknavető tüzet lőhet egy előre meghatározott területre (Rádión kell bejelenteni az aknavetőtüzet és a szektort, és egy szervező a meghatározott területen lévőkkel közli hogy halottak)

Éjszakai játékon tűzimitáció/tracer kötelező Ha nincs akkor zseblámpa szükített fénnyel Halotti státuszt nem jelöljük! Lámpázás tilos kivéve ha botlásveszély miatt kell az utat megvilágítani Nem a lámpák csatája lesz Erős lámpákkal való vakítás villogtatás nem lesz megengedve játék alatt

A rajok X Y Z jellel vannak egyenlőre megjelölve
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned.
Stat.
© 24th.hu – Minden jog fenntartva